27 d’abr. 2010

Montse Riera

Em dic Montse, ceramista i avia de cabells blanc. Em
dedico a treballar i jugar amb fang des de 1982.

L’any 1991 em van concedir el carnet d'artesà després
de treballar cinc anys al taller d'en Jordi Alfaro.


També des del mateix any i fins fa uns mesos, he estat
sòcia de l’Associació Ceramistes de Catalunya.

Des de 1992 fins al juny del 2009 he estat professora
de ceràmica de “ L'Espai de les Arts” a l’Ajuntament de
Santa Perpètua de Mogoda.

Autodidàctica en tot, experta en poc. El meu propòsit:
fer pedagogia i despertar al possible públic l'interès per la ceràmica...

Deixo que les meves peces parlin per mi. Intento
simplificar-les al màxim i fer-les atractives.

M.R repogresceramica
MONTSERRAT RIERA OLLER
DOCTOR TRUETA, 2
SANTA PERPÈTUA – 08130
http://feinaafer.blogspot.com/
repogresceramica@hotmail.com