17 de gen. 2011

FIRA PORTAL DE L'ÀNGEL 2010

Primer de tot dir-vos que l’opinió que faré tot seguit ès totalment personal, encara que potser podria coincidir amb altres opinions dels participants, i dic, podria coincidir.

Doncs be , aquest ha estat el primer i m’atreveixo a assegurar que ha estat l’únic any en que el Gremi Artesà Tèxtil de Catalunya a tingut “ l’honor “ de poder ser amb la seva Fira amb unes dates tant especials. Però també he de dir que no s'han complert (en general) les “ alegres “ expectatives.

Aquest any, 2010, no es pot dir que sigui un bon any en general, i no potser diferent, ans el contrari en el sector artesà. Com artesana puc dir que les expectatives no han estat a l’alçada de les dates, però, son mals moments en general per a tothom. Sempre hi ha el que fa l’estiu, com es sol dir, però per pròpia experiència i m'atreviria a dir en boca dels demes, que NO ha estat a l’alçada de les dates, ni de bon troç.

Tinc que dir que ha resultat summament agradable poder gaudir d’una Fira acompanyat per les llums de Nadal, però amb això no ni ha prou. Tot costa masses diners ( les despeses de Fira, vull dir) i és fa difícil que al final els números sortin.

A més a més, amb la gran predisposició de l'Ajuntament per ajudar al sector, el dia 19, just quan la gent comença a agafar el “ xip” Nadalenc ens fan plegar, no així amb els Brocanters que estaven muntats a escasos metres de nosaltres, i els van deixar ser-hi fins el 22 o 23 de desembre, tot un detall, OI???? Un punt molt a favor d’un Ajuntament que ens recolza i ajuda en tot...

No crec que calgui dir rés més, cadascú que tregui les seves conclusions, jo les meves ja les tinc tretes.

Gràcies a tots.

Marian Reyes