15 de febr. 2010

Oscar Espinós Amposta


Nascut el 18-01-1964 al Pinell de Brai, Tarragona.

A l'any 1978 vaig tenir els primers contactes amb el treball del cuir.

A l'any 1980 vaig començar a compaginar els treballs del cuir amb la reparació de calçat.

Ara fa uns 10 anys he entrat en el món del sabater pròpiament dit, és a dir, fent sabates o sandalies a mà. Avui en dia em dedico a la confecció de fundes de cuir per a instruments de música tradicional (gralla, dolçaina, tarota...) , sandalies totalment personalitzades a gust del client, tota mena d’articles de regal (marcs per a fotografies, àlbums personalitzas, clauers, rellotges, arracades, anells i collars), articles per infants (guardioles, titelles de dit, animalons per posar als llapissos etc), i també una gama de bosses per posar-hi les ampolles de vi etc.


Degut als meus anys d'experiència i de tenir un porta oberta al públic confeccionem tot tipus de fundes i peces per encàrrec.

Al setembre del 2007 la Generalitat de Catalunya em va otorgar el diploma de mestre artesà en la modalitat marroquiner manofacturer però jo com he dit sempre em considero un artesà del cuir, ja que faig treballs de marroquiner, guarnicioner i sabater.


Oscar Espinós Amposta
c/Roger de Lluria, num.1 baixos
43740 Móra d’Ebre
649680088
www.artesaniaencuiro.cat
oscar@artesaniaencuiro.cat