16 de febr. 2010

Teresa Altés Fuertes


Sóc Teresa Altés Fuertes. Vaig néixer a Batea (Tarragona) l'any 1951.

Sempre he treballat el tèxtil. Primer vaig començar en un taller de confecció; al cap de set anys vaig tenir la necessitat de crear el meu propi taller al que em vaig dedicar més de vint anys.

Ara fa sis anys que m'he introduït al món del PATCHWORK, que m'apasiona. Actualment estic donant classes i el temps que em queda lliure el dedico a fer roba de casa, roba infantil i fent treballs únics de Patch.

Vaig a les fires del Portal de l'Àngel i altres de més a prop de casa, ja que l'activitat que desenvolupo la porto a terme a Batea, el meu poble natal on sempre he viscut.


Teresa Altés Fuertes
teresaaltes@hotmail.es

1 comentari:

Unknown ha dit...

tieta encara no tens cap comentari, dona, pos fica mes treballs en patchwork potser algu picara.